Norsk Frieserforbund
Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Friesian Education Weekend 2020

12. juni 2020 @ 16:00 14. juni 2020 @ 17:00

Norsk Frieserforbund arrangerer «Friesian Education Weekend 2020» den 12 til 14 Juni. Det vil bli flere forskjellige kurs, hvor man kan velge å delta på enten hele helgen, eller delta på de dagene man ønsker.

KFPS inspektør Harrie Draaijer vil komme å holde både teoretiske clinics samt demo med føll og voksne hester. Det vil bli demo og teori på IBOP med Leoni Evink fra Nederland, og hun vil også gi ridetimer til et begrenset antall deltakere alle dager. Det blir clinic på helse og skoing av frieser, tips om fletting og vedlikehold av man med mer.

Det blir også Clinic i hvordan trene og forberede din hest til kåring, her blir det teoretisk og praktisk del. Kursholder er ikke avklart pr februar 2020, men vi kommer med oppdatert informasjon om dette.

Kurset blir avholdt i Skotselv, der vil bli mulighet for oppstalling i boks / paddock for tilreisende hester. Ved nedbør vil dere være satt opp telt for punlikum, og teoridelene blir holdt innendørs.

Lørdag kveld vil de bli felles grillfest under tak for alle deltakere som ønsker å delta. Anbefalt overnatting er Sanden Hotell, Hokksund Camping eller Langebru Gjestegiveri.

Det er åpent for alle og melde seg på, men medlemmer av Norsk Frieserforbund får egen pris.

Vi kommer tilbake med priser og utfyllende informasjon.

Norsk Frieserforbund

Hasselveien 80